måndag 22 november 2010

Jag ser det snöar :)

Hejsan hoppsan, här kommer en liten hälsning från Ludde!

Det har snöat massor här sedan vi kom till Skövde, i morse var det jätte mycket snö när vi var ute och det var nästan svårt att ta sig fram, plogbilen är läskig för den låter högt och blinkar men det är roligt att hoppa upp på snöhögarna som bildas och sedan sträcka ut tassarna och slänga sig ut i snön. Det finns gott om pinnar, löv och långa grässtrån under snön som man kan gräva fram och leka med. Husse och matte gör snöbollar som jag får jaga och det är kul. Idag är inte husse hemma så jag får klara mig med bara matte, det ska nog gå bra vi får busa och gosa tillsammans, nu lägger jag mig under fotöljen och vilar en stund så att jag orkar leka i snön sen : - P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar